چه چیزی باعث بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمانچه چیزی باعث بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان؟ بی حسی در نارسایی کلیوی واقعا درد ناراحت کننده و غیر ضروری را به بیمار، تا که به درمان آن را برای بسیاری از مردم شد.

چه چیزی باعث بی حسی در نارسایی کلیه؟

بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، عمدتا به دلیل نوروپاتی محیطی، اورمی، با توجه به تجمع بیش از حد محصولات زائد سوخت و ساز و سموم. در نارسایی کلیوی در پیشرفت به مرحله نهایی، و هنگامی که GFR کمتر از 12 میلی لیتر / دقیقه، بیماران شروع به احساس بی حسی، سوزن سوزن شدن، درد، خارش. آنها را به حرکت پاهای خود را و یا یک پیاده روی به تسکین علائم و ناراحتی است. این سندرم پاهای بی قرار در درمانگاه نامیده می شود. در اغلب موارد، به خصوص در شب، و آن را اغلب کیفیت خواب بیمار تاثیر می گذارد.

یکی دیگر از علت بی حسی برای بیماران نارسایی کلیوی سطح پتاسیم بالا در خون است. هنگامی که عملکرد کلیه است به طور جدی آسیب دیده، پتاسیم اضافی نمی تواند به طور موثر برداشته شود، و باعث هیپرکالمی در نتیجه باعث بی حسی.

چگونه برای درمان بی حسی در نارسایی کلیه؟

از بالا، ما می دانیم آن است که ناشی از اختلال کلیه، این است که تا زمانی که صدمه به کلیه ها می توان ترمیم بی حسی ناشی از این با او ناپدید خواهند شد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی گیاه چینی، می تواند کلیه باقی مانده از تخریب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده در همان زمان محافظت می کند. با استفاده از این درمان، خرگوش ممکن است کیفیت زندگی بیمار نارسایی کلیه.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,بی حسی,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815